Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 18, 2011
Image Size
2.9 MB
Resolution
2550×3120
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,083
Favourites
34 (who?)
Comments
84
Downloads
8
×
Digger to the rescue by Waterwindow Digger to the rescue by Waterwindow
y'knoww... I was gonna put an explaination here... but i think I won't. XD
Add a Comment:
 
:iconcavannarose:
cavannarose Featured By Owner Feb 26, 2013  Hobbyist Writer
AHAHAHAHAHAHA! Oh gods I'm dying! Look at Lenny's face! He's horrified!
Reply
:iconshikamylove:
shikamylove Featured By Owner Mar 28, 2012  Student Traditional Artist
ahh! This is from Natural Disaster!
Reply
:iconwaterwindow:
Waterwindow Featured By Owner Apr 2, 2012
um yus >/////>
Reply
:iconkioshikitsunekun:
KioshikitsuneKun Featured By Owner Sep 12, 2011  Student General Artist
lmao!! :rofl: :lmao:
Reply
:iconwaterwindow:
Waterwindow Featured By Owner Sep 12, 2011
:D
Reply
:iconkioshikitsunekun:
KioshikitsuneKun Featured By Owner Sep 12, 2011  Student General Artist
:)
Reply
:iconsarah500:
Sarah500 Featured By Owner Jun 28, 2011
Haha, Digger's face is priceless >w< lol :rofl:
Reply
:iconwaterwindow:
Waterwindow Featured By Owner Jun 28, 2011
Yeha it's all "Argggh! Ima hero nao!!!"
Reply
:iconsarah500:
Sarah500 Featured By Owner Jun 28, 2011
:rofl: Yes it is! =:iconrarplz: :XD:
Reply
:iconwaterwindow:
Waterwindow Featured By Owner Jun 28, 2011
XDDD
Reply
Add a Comment: